söndag 21 november 2010

Saker händer fort

Vårt bud på 65 000 kr accepterades i slutet av september, mäklaren skickade kontrakten på fredagen efter att vi varit där, så de kommer fram på måndagen och vi skrev på lånepapperna på måndagen. Tillträde 1e oktober, och renovering sista veckan i oktober. PANG sa det!
Det finns dock en del att göra. Kanske. Möjligtvis. Men det positiva är att jag har far min med mig och min käre sambo (även om han kanske inte är riktigt lika vass som Papi med en slägga och allsköns andra verktyg).  KusinKusin har även lovat att hjälpa till, vilket jag tyckte vart väldigt trevligt. Men som sagt det finns en del att göra. Funderar på om man kan slå ut väggarna mellan sovrummet och miniminirummet som finns på bottenvåningen och göra om det till ett stort vardagsrum, eller om man skall behålla vardagsrummet med kaminen på ovanvåningen som just ett vardagsrum... tåls att tänka på!

Bilden är tagen en regnig dag i september och är på stranden som ligger 100 m ifrån huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar